Reklamace a vrácení

Reklamace

  • Jak správně zboží reklamovat:
    • Poškozené zboží (včetně obalu) prosím nevyhazujte. Bez konzultace s námi žádné zboží nevracejte.
    • Nejprve kompletně online vyplňte  reklamační formulář  (vyberte možnost REKLAMACE).
    • Při vyplňování reklamačního formuláře budete požádáni o nahrání fotografií poškozené věci. Ne vždy je nutné reklamované zboží nám zasílat zpět, často postačí pouze fotografie reklamovaného zboží.
    • Počkejte na další zpracování vaší stížnosti. Po posouzení Vaší žádosti reklamačním oddělením Vás budeme nejpozději do 3 pracovních dnů kontaktovat. Reklamace bude vyřízena neprodleně, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Vrácení zboží

  • Zpracování vrácení:
    • Každý zákazník má právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů. Použijte prosím náš online formulář (vyberte možnost VRÁTIT POLOŽKU).
    • Na vaši e-mailovou adresu vám budou zaslány informace potřebné k vrácení zboží.
    • Peníze budou připsány na váš účet do 14 dnů od obdržení zboží.
    • Nenabízíme službu vrácení zboží zdarma. Přímé náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Naše vrátková adresa je v České republice.
    • Odstoupení od smlouvy bude akceptováno pouze v případě vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží. V případně poškození zboží při dopravě zpět je povinen odesílatel vyřídit případnou reklamaci u svého dopravce. 
    • Zásilka musí být dodána na naši adresu, nikoliv do odběrného místa.

Výměna zboží

  • MBTerm nenabízí výměnu za položky zakoupené online. Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jste si objednali, domluvte se na vrácení vyplněním formuláře pro vrácení a zadáním nové objednávky.

Co je třeba zvážit při vrácení zboží

  • Na vyplnění online formuláře pro vrácení máte 14 dní od data doručení.
  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení nebo poškození.
  • Zboží musí být pečlivě zabaleno, nejlépe ve stejném obalu, ve kterém bylo dodáno, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
  • Zboží prosím neposílejte poštou, takové zásilky nemůžeme převzít.
  • Doporučujeme zboží odeslat ověřenou přepravní společností GLS, DPD nebo DHL. Minimalizujete tím reklamace v případě poškození zboží při přepravě.

Naše zpáteční adresa

Zpáteční adresa bude zaslána na vaši e-mailovou adresu po vyplnění výše uvedených formulářů.

Online řešení sporů

Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů (OS), kterou naleznete zde: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nejsme povinni ani ochotni účastnit se řízení o řešení sporů před spotřebitelským rozhodčím výborem.

MBTerm-krby s. r. o.

Konská 153
739 61 Třinec
DIČ: CZ27840981
Česká republika

Potřebujete pomoct? 

Neváhejte nás kontaktovat na emailu expedice@mbterm.info nebo telefonicky na +420 774 360 045.