Reklamace a vrácení
Reklamace
- Jak správně zboží reklamovat:
- Poškozené zboží (včetně obalu) prosím nevyhazujte. Bez konzultace s námi žádné zboží nevracejte.
- Nejprve kompletně online vyplňte reklamační formulář (vyberte možnost REKLAMACE).
- Při vyplňování reklamačního formuláře budete požádáni o nahrání fotografií poškozené věci. Ne vždy je nutné reklamované zboží nám zasílat zpět, často postačí pouze fotografie reklamovaného zboží.
- Počkejte na další zpracování vaší stížnosti. Po posouzení Vaší žádosti reklamačním oddělením Vás budeme nejpozději do 3 pracovních dnů kontaktovat. Reklamace bude vyřízena neprodleně, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Vrácení zboží
- Zpracování vrácení:
- Každý zákazník má právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů. Použijte prosím náš online formulář (vyberte možnost VRÁTIT POLOŽKU).
- Na vaši e-mailovou adresu vám budou zaslány informace potřebné k vrácení zboží.
- Peníze budou připsány na váš účet do 14 dnů od obdržení zboží.
- Nenabízíme službu vrácení zboží zdarma. Přímé náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Naše vrátková adresa je v České republice.
- Odstoupení od smlouvy bude akceptováno pouze v případě vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží. V případně poškození zboží při dopravě zpět je povinen odesílatel vyřídit případnou reklamaci u svého dopravce.
- Zásilka musí být dodána na naši adresu, nikoliv do odběrného místa.
Výměna zboží
- MBTerm nenabízí výměnu za položky zakoupené online. Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jste si objednali, domluvte se na vrácení vyplněním formuláře pro vrácení a zadáním nové objednávky.
Co je třeba zvážit při vrácení zboží
- Na vyplnění online formuláře pro vrácení máte 14 dní od data doručení.
- Zboží nesmí jevit známky opotřebení nebo poškození.
- Zboží musí být pečlivě zabaleno, nejlépe ve stejném obalu, ve kterém bylo dodáno, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
- Zboží prosím neposílejte poštou, takové zásilky nemůžeme převzít.
- Doporučujeme zboží odeslat ověřenou přepravní společností GLS, DPD nebo DHL. Minimalizujete tím reklamace v případě poškození zboží při přepravě.
Naše zpáteční adresa
Zpáteční adresa bude zaslána na vaši e-mailovou adresu po vyplnění výše uvedených formulářů.
Online řešení sporů
Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů (OS), kterou naleznete zde: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Nejsme povinni ani ochotni účastnit se řízení o řešení sporů před spotřebitelským rozhodčím výborem.
MBTerm-krby s. r. o.
Konská 153
739 61 Třinec
DIČ: CZ27840981
Česká republika
Potřebujete pomoct?
Neváhejte nás kontaktovat na emailu expedice@mbterm.info nebo telefonicky na +420 774 360 045.